Veelgestelde vragen

Zit je vraag er niet tussen? Neem dan contact op

Hoe zit het met de leveringen van barbecues?

Alle barbecues worden op afspraak geleverd. Wij nemen contact met je op en spreken een datum van levering af. Levering is alleen mogelijk wanneer de klant zelf aanwezig is! Standaard worden onze barbecues door een externe partij van onze leverancier geleverd.

Krijg ik een trace and trace nummer?

Elke pakketverzending krijgt een track and trace nummer. Zodra je pakket afgeleverd is bij PostNL krijg je een e-mail met dit nummer zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Wie betaald de verzendkosten?

Wij betalen de verzendkosten van je retourzending, indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

  • Indien je een product hebt ontvangen wat je niet besteld hebt
  • Indien je een product defect geleverd krijgt, en dit meldt binnen de zichttermijn
  • Indien je een product bij ons hebt besteld, op basis van onjuiste productinformatie op onze website

Je dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

  • Indien je een defect meldt buiten de zichttermijn
  • Indien je niet tevreden bent over een product
  • Indien je per ongeluk een verkeerd product hebt besteld

Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en formaat van de zending. Het basisbedrag voor het retourneren van briefpost via PostNL bedraagt €3,95. Het basisbedrag voor het retourneren van een pakket via PostNL bedraagt €6,95. Indien je als consument gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je eigen rekening. Wij raden je aan een retourzending te allen tijde met track & trace of aangetekend te verzenden. Indien je pakket tijdens het verzendproces kwijtraakt bij de vervoerder, zijn wij niet aansprakelijk!

En met accessoires?

Alle accessoires worden als pakketverzending geleverd. Mits voorraadig en voor 12:00 uur besteld worden deze bestellingen dezelfde dag nog ingepakt en verzonden. Als extra kun je bij je bestelling zelf een leverdatum opgeven. Afhankelijk van de vervoerder wordt hier zo goed mogelijk rekening mee gehouden, of kies er voor om je pakket op een PostNL-afhaalpunt te laten leveren.

Kan ik een product retourneren?

Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Stuur ook het retourformulier ingevuld mee! De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade of zoekraken tijdens de retourzending zijn wij niet verantwoordelijk. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiëne problemen kan geven. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten zijn per definitie niet mogelijk.

Download het retourformulier

Retouradres:
BBQ Trainee
Beeldsweg 6F
3214 VA Zuidland

Mochten er verder nog eventuele vragen of onduidelijkheden zijn? Neem dan gerust contact met ons op!

Search bbqtrainee.nl

Inloggen

Maak een account

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in ons privacy beleid.

Wachtwoord vergeten

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

WINKELMAND (0)